Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2017. december 19., kedd

Labradorit köves makramé karkötő

A korábbi technikák alkalmazásával készült ez a karkötő.
A szabálytalan labradorit követ egyszerűen barnával befoglaltam, majd a zöld szálakat hozzáadtam és elkezdtem a csomózást, arra figyeltem, hogy mindkét oldalon egyforma számú cérnám legyen, de a kő szabálytalansága miatt a kezdeteknél nem egyforma a két oldal szélessége, ez kicsit zavar.
Férfi karkötőnek készült.
Ez a labradorit kő eszméletlenül szép, az egyik kedvencem, mert minden irányból más fénye van. :)

Kő befoglalásáról még nem készítettem útmutatót, a neten mindenfelé találni szebbnél szebb módozatokat rá (kereséshez pl. kulcsszó: 'stone wrap macrame' vagy 'how to wrap a stone macrame')

Az alábbi két útmutató segíthet, ha valaki hasonlót szeretne készíteni:
Lépcsős mintázat: https://macramotiv.com/tutorial-step-bracelet/
Rácsos mintázat: https://macramotiv.com/tutorial-grid-pattern-bracelet/





macramotiv.com


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése