Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2017. december 12., kedd

Hurkos makramé fülbevaló - Loops macrame knotted earring DIY tutorial

Éppen egy fülbevaló mintát rajzolgattam, amikor eszembe jutott ez a nagyon egyszerű, mégis elegáns és mutatós fülbevaló. Gyorsan meg is csináltam az első felét, hogy kiderüljön, működik-e, amit a fejemben elképzeltem, és a szálak méretezése után meg is csináltam hozzá a fényképes útmutatót.

Annyira egyszerű, hogy kicsit félek is attól, nehogy valahol, valakinél már létezzen, de eddig még sosem találkoztam vele. :)

Olyan, mint egy nagy csepp.

Munka közben, ha körben kell haladni valamivel, akkor a makramé táblámat forgatom, de az is előfordul, hogy a gombostűket szedem ki és forgatom a makramét, visszaszúrom a gombostűket, majd csomózok, ameddig kényelmes, majd megint forgatom.
Az útmutatók készítésénél többször előfordul, hogy bár a fényképek ugyanabból a szögből készülnek, mégis a csomózásnál elforgatom a táblát, de így érthetőbb merre haladnak a szálak. :)

A leírás a képek alatti linken elérhető.




Hurkos makramé fülbevaló - Loops earring DIY tutorial:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése