Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2017. november 30., csütörtök

Makramé fülbevaló leírása- Macrame earring tutorial - DIY

Ezt a fülit is Amann Serabraid cérnával készítettem.
Cuki, nekem mindig olyannak tűnik, mintha egy baba stilizált mása lenne.
Sokszor csomóztam már meg különféle színekben, de valahogy nem lettek egyformák, volt, hogy direkt, mert tettem hozzá gyöngyöt a végén, vagy meghosszabbítottam az alját egy extra csomóval, hogy hosszabb legyen. Viszont, ha a gyöngyök egy leheletnyivel is eltérő méretűek voltak, akkor meg kellett küzdeni érte, hogy szép legyen, vagyis az első két gyöngy körüli csomósorok ne legyen túl lazák, vagy szorosak.
Lehet játszani vele, mert a belső sor csomó a gyöngy körül kevesebb csomót tartalmaz, mint a külső kör, hogy az ívesedés miatt ne legyen hiányos kívül.
Ebben az útmutatóban tűvel adok hozzá új szálat menet közben.
Nagyon jó kis gyakorlás! :)

A fülbevaló leírása a képek alatt megtalálható a linkre kattintva.




Makramé fülbevaló leírása- Macrame earring tutorial - DIY:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése