Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2017. október 31., kedd

Cikkcakkos háromszöges makramé karkötő útmutatója - Zigzag triangles macrame knotted bracelet DIY tutorial

Egy nagyon egyszerű mintázatú, de szerintem látványos karkötőhöz készítettem fényképes leírást.
Elkészítettem több méretben, ami azt jelenti, hogy egyre kevesebb szálat használtam, így keskenyebb karkötők lettek, de a minta csomózása mindegyiknél ugyanaz.
Korábban már kombináltam is nyaklánc szárainál ezt a mintát a rombuszos/gyémántos mintával, ami azt jelenti, hogy két rombusz között felhasználható ennek a mintának egy-egy háromszöge.
Lehet, hogy el is készítem majd azt a verziót is egy tutorialban. :)
Ehhez a karkötőhöz török viaszolt poliészter cérnát használtam, amit a Birtex Kft.-nél vettem Budapesten.



Az útmutató elérhetősége itt: / You can find a photo tutorial for this zigzag bracelet here:



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése