Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2015. augusztus 30., vasárnap

Újabb vásár volt

Augusztus 20-án voltam megint vásározni, és egy darabig nem megyek, mivel kezdődik az iskola, óvoda. :)
Nagyon jól éreztem magam a vásáron. Csodaszép idő kerekedett, pedig előtte erősen lehűlt az idő és jó kis esők is voltak.
Újabb kedves vásározókat ismertem meg, és meg is kóstoltam mézeskalácsos, sajtos, befőttes, szörpös portékáikat. Volt még egy ékszeres rajtam kívül, aki különféle csontból készült nyakláncokat, fülbevalókat, karkötőket árult, sajnos az ő nevét nem tudom.

A többieket itt mutatom be:

Győrffy Dezsőné Klárika - mézeskalácskészítő
Cservenák Rita - sajtkészítő
Rozenberg Aranka - Palóc ízek



Remélem jövőre is itt lehetek! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése