Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2015. május 4., hétfő

Varrtam.....ÉN! :D

Hihetetlen dolog történt ma velem, ugyanis varrógéppel varrtam. Megvarrtam a vásáros asztalra való terítőt, ami kress vászonból készült. Újra és újra rá kell jönnöm arra, hogy remek dolog, amikor az ember maga tudja elkészíteni a számára szükséges holmikat.
Arra is rádöbbentem, immár sokadszor egyébként, hogy mindez azért volt lehetséges, mert gyerekkoromban sokszor láttam, amint anyukám vagy éppen apukám varr. Nem ez volt egyikőjük szakmája sem, mégis megtanulták, vették a fáradtságot és varrtak. Rengeteget barkácsoltak különben, és rám ragadt valami még akkor is, ha engem nem dolgoztattak, és akkoriban nem is érdekelt, hogy mit csinálnak.
:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése