Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2014. december 1., hétfő

Új egyedi nyakláncok

A napokban három új nyaklánccal lettem készen, reméltem, hogy még lesz napocska, hogy szépen tudjak fotózni, de csak borús időben sikerült lekapni őket. Lehetnének jobb minőségűek a képek, de azért látszik így is a lényeg. :)

Az első egy számomra gyönyörű mohaachát medállal készült. Ez a medál igazán közelről szép, akkor látszódik a sejtelmes, mohás mintázata, acélkék cérnával csomóztam, végein onix gyöngyök vannak.

 

Ez egy ezüstszürke nyaklánc, kék brazil acháttal. Nem is gondoltam volna, de nagyon meg kell dolgozni ám ezzel a mintázattal, ami a medált veszi körül. Nagyon időigényes.

 

Ez hasonló mintájú, de itt befoglaltam egy kerámia kabosont, amit anyukám készített. :) Jó nagy lett a teljes medál mérete. Pepecselős, lassan készülő darab ez is.

 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése