Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2014. december 22., hétfő

Cérnapróba




Mostanában cérnára vadásztam az interneten, mert nem akartam elhinni, hogy Magyarországon nem lehet kapni számomra megfelelő viaszolt poliészter cérnát a megfelelő vastagságban.
Közben megismerkedtem egy szintén csomózó baráttal, aki végül talált otthon réges-régről egy ún. mokaszínbevarró cérnát és küldött nekem kipróbálásra belőle.
Nagyszerűnek bizonyult ez a cérna, kiváló volt vele csomózni, tökéletes anyag, ez a nyaklánc született belőle:

Mindeközben pedig Budapesten egy török cérna üzletben is találtam elvileg megfelelő cérnát, de nem merten látatlanban megrendelni, így apukámat kértem meg, hogy hozzon nekem belőle egy tekerccsel és, ha beválik, akkor esetleg többet is, több színben veszek belőle, személyesen és számlát is kaphatok így. Kíváncsian várom azt a cérnát is, az fekete lesz.


 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése